TESTUL DE EVALUARE A MICROBIOTEI FLORINSCAN

Analiza FlorInScan se recolteaza la Family Clinic si realizează în cadrul Laboratorelor Reunis, o companie cu o experiență de peste 50 de în domeniul medical, din Luxemburg. În ultimii ani, microbiota intestinală – totalitatea bacteriilor din intestinul uman – a devenit subiectul unor vaste cercetări, astfel că informaţiile despre diferitele specii de bacterii intestinale şi felul în care ele funcţionează sunt tot mai multe. Disbiozele (dezechilibrele de la nivelul populatiilor bacteriene din intestin) pot fi responsabile de multiple simptome in special in cadrul bolilor cronice si autoimune.
Rezultatele analizei FlorInScan pot contribui semnificativ la stabilirea cauzei diverselor boli, ceea ce permite configurarea unor tratamente personalizate implementate concomitent cu o dietă alimentară concepută pe baza rezultatelor unui test de dozare a anticorpilor IgG (markeri ai inflamaţiei cronice).
Testul FlorInScan are urmatoarele caracteristici:
  • identificarea microbiotei fungice;
  • determinarea parametrilor digestivi (reziduuri digestive și elastazei-1 pancreatice);
  • detectarea hemoglobinei fecale;
  • determinarea pH-ului.
Cu FlorInScan Plus, se testeaza suplimentar:
  • markeri inflamatori și ai permeabilității mucoasei (calprotectina, alfa1-antitripsină)
  • markeri imunologici ( IgA secretor)
Când se recomandă analiza FlorInScan?
  • boli gastrointestinale;
  • alergii (alimentare);