TESTUL DE EVALUARE A MICROBIOTEI FLORINSCAN

În ultimii ani, microbiota intestinală – totalitatea bacteriilor din intestinul uman – a devenit subiectul unor vaste cercetări, astfel că informaţiile despre diferitele specii de bacterii intestinale şi felul în care ele funcţionează sunt tot mai multe, iar pe baza lor oamenii de ştiinţă au ajuns la câteva concluzii interesante.
Intestinul adăpostește peste 100 de trilioane de celule microbiene, avand peste 1.000 de specii bacteriene care indeplinesc importante functii metabolice, secretorii si imunologice.
O multitudine de factori endogeni si exogeni pot determina dezechilibre la nivelul florei intestinale, avand ca efect distrugerea microbiotei intestinale -disbioza. Aceasta poate fi una dintre cauzele declanşatoare sau agravante în afecțiuni patologice cum sunt bolile inflamatorii cronice, bolile inflamatorii intestinale, obezitate și diabet, boli autoimune.
Rezultatele analizei FlorInScan pot contribui semnificativ la stabilirea cauzei diverselor boli, ceea ce permite configurarea unor tratamente personalizate implementate concomitent cu o dietă alimentară concepută pe baza rezultatelor unui test de dozare a anticorpilor IgG.
În plus, analizarea exhaustiva a microflorei intestinale permite optimizarea tratamentelor cu probiotice, prescrise, de exemplu, în boli precum sindromul de colon iritabil.
Testul este disponibil in doua variante:
FlorInScan

• identificarea microbiotei fungice
  • determinarea parametrilor digestivi (reziduuri digestive și elastazei-1 pancreatice)
  • detectarea hemoglobinei fecale
  • determinarea pH-ului

FlorInScan Plus
suplimentar fata de FlorInScan, acesta analizeaza biomarkeri care permit o evaluare mai detaliata, inclusiv a alterarilor invazive ale mucoasei intestinale care determina Sindromul Intestinului Permeabil, cum sunt:

• markeri inflamatori și ai permeabilității mucoasei (calprotectina, alfa1-antitripsină)
  • markeri imunologici ( IgA secretor)

Când se recomandă analiza FlorInScan?

• boli gastrointestinale
  • alergii (alimentare)
  • sensibilitate la infecții
  • diabet zaharat de tip 2
  • boli ale pielii
  • boli autoimune
  • sindroame care asociaza imunodepresie

Rezultate şi interpretare

Analiza FlorInScan se realizează în cadrul Laboratorelor Reunis, o companie cu o experiență de peste 50 de în domeniul medical, din Luxemburg. Medicul/clinica primește pentru fiecare pacient un raport detaliat, rezultatele fiind reprezentate și grafic pentru o mai bună vizualizare.  Raportul cuprinde, pe lângă interpretarea detaliată a rezultatelor, și recomandări cu privire la alte investigații de diagnostic și posibile tratamente.

TARIFE

FlorInScan 1000 RON